Tot mai mulți sălăjeni spun că n-au primit de luni bune factura pentru curentul electric consumat, iar alții se plâng mai ales pe rețele de socializare că au de plătit sume uriașe.
În pofida problemelor semnalate mai ales în mediul online, prea puțini sunt sălăjenii care reclamă oficial problemele cu care se confruntă și mult mai puțini sunt cei care apelează la autoritățile responsabile cu protecția consumatorilor. Pe rețelele de socializare au apărut sute de mesaje ale unor sălăjeni care se plângeau de faptul că n-au primit de câteva luni facturile pentru consumul de energie electrică, iar alții că au primit facturi cu sume pe care le consideră mult prea mari. Problema a fost analizată și în cadrul comisiei de dialog social din cadrul Instituției Prefectului Sălaj, ședință în cadrul căreia un comisar din cadrul Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sălaj recomanda populației citirea și transmiterea lunară a consumului de curent, pentru prevenirea unor eventuale greșeli sau chiar înșelăciuni în privința facturării. Nemulțumirile exprimate în mediul virtual arată că au început să fie primite facturi cu sume aferente consumului de pe două sau trei luni, sume care, în multe situații, sunt mari.
Fotografie cu caracter ilustrativ
[…] Tot mai mulți sălăjeni spun că n-au primit de luni bune factura pentru curentul electric consumat, iar alții se plâng mai ales pe rețele de socializare că au de plătit sume uriașe. În pofida problemelor semnalate mai ales în mediul online, prea puțini sunt sălăjenii care reclamă oficial problemele cu care se confruntă și mult mai puțini sunt cei care apelează la autoritățile responsabile cu protecția consumatorilor. Pe rețelele de socializare au apărut sute de mesaje ale unor sălăjeni care se plângeau de faptul că n-au primit de câteva luni… Citeste mai mult […]